2015年5月31日 星期日

當造芒果 7大必食清單



Life2C 當造芒果 7大必食清單

當造嘅芒果特別清甜多汁,可以講係點整都好味,已有餐廳陸續推出芒果菜同甜品。你知唔知暫時邊間餐廳有最多、最齊芒果菜丫?

------------

全港最多芒果菜

富豪九龍酒店深知港人愛芒果,直接以芒果作為下午茶Buffet主題,冷熱盤、甜品都有芒果,成為了全港最多、最齊芒果美食的地方!介紹番,熱食方面推介香芒雞卷,芒果片塞入雞腿肉再炸成金黃色,咬落去外脆內軟,夠Juicy!



燒豬肋骨亦精彩,配自家製的香芒熱情果醬,酸甜不膩。果醬用芒果及熱情果汁混合而成,再與醃製好的肋骨一同烤焗,肉味滲出果香,回味無窮。其

餘菜式有相當Summer的泰式青芒木瓜律、芒果壽司卷、椰子蝦配香芒蛋黃醬,全部輪流供應。

甜品專櫃的芒果甜點一樣殺死人,有甜品師傅新研發的黑椒芒果朱古力慕思蛋糕,淡淡黑椒味,又同時嚐到芒果香,味道好盞鬼。

滑嘟嘟的芒果雲呢拿奶凍,有芒果汁在內,好香甜。

雅廊咖啡室

價錢:成人$198、小童$148

時間:3:30pm至5:30pm(逢星期六、日及公眾假期)

地址:香港尖沙咀麼地道71號富豪九龍酒店地庫一樓

電話:2313 8718

-------------------------------

夏日當紅芒果蛋糕

芒果美食同樣可以在家享用,去Patisserie餅店走一轉,保證你找到心頭好,不過6月先開賣,唯有忍一忍口!

芝士蛋糕一向多捧場客,呢個大福芒果芝士蛋糕,以低溫烘焗個半小時,令芝士蛋糕零舍香軟。因為同時加入了自家製的大福餅,令口感更綿密Q口。



芒果荔枝慕絲蛋糕,不單止有芒果香,還有清新的荔枝味,好抵食。它由芒果蓉布甸及荔枝慕絲組成,蛋糕外層再塗滿芒果醬,放上新鮮荔枝,小清新。



芒果加斑蘭又是甚麼味道呢?試試芒果斑蘭卷就知道,白朱古力慕絲及斑蘭蛋糕包住芒果啫喱,再塗上甜甜的芒果醬,芒果味超濃郁。

Patisserie餅店

地址︰沙田澤祥街18號香港沙田凱悅酒店

電話︰3723 1234

原文:http://www.mycookey.com/dine-out/hot/290-mango.html | http://www.orangenews.hk/lifestyle/system/2015/05/28/010014232.shtml

沒有留言:

張貼留言